Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 15:52 - Vivacom се самозастрахова
Автор: vivacom1000 Категория: Новини   
Прочетен: 1842 Коментари: 0 Гласове:
0



imageВ началото на годината Vivacom обявиха новата си услуга за застраховане на сметката на клиентите от неочаквани промени като загуба на работа или други икономически фактори. Официално тази услуга се активира с потвърждението на клиента, но ето на какъв случай попаднахме:

"Здравейте! Бих искала да споделя с вас едно от последните ми преживявания с Vivacom. Имала съм друг много по -сериозен повод да се оплача, но там писах жалби и си говорех с Call центъра многократно. Абонат съм от доста години – лоялен, но към мен са нелоялни. Вчера си прегледах ел.фактура и разбрах, че плащам 1,89лв.за нещо…Обадих се на 123 и ми обясниха, че е вид застраховка, но на кой продукт не е ясно, защото нямам мобилен тел., а само домашен, цифрова и флаш нет. След кратко колебание ми казаха, че съм застраховала сметката си!? Единственото, което съм правила е да подновя моб.си нет.

Никой не ме е питал, нито информирал за този продукт! Това се случа в офиса в Стара Загора на Цар Симеон Велики 154 до Булбанк. Изключително некоректни търговци.(Не визирам само този случай). Господа от мениджмънта, моля структурираите търговските цели на служителите си така,че те да проявяват креативност като продават реално,а не като мамят клиента и системата ви ,за да хванат бонус! Нали знаете един доволен клиент ще каже на 1-2 души, но недоволния ще разкаже на много повече! Плашам всеки месец средно по 50 лв., мисля че не заслужавам да ме третират като глупак! И в заключение ще кажа,че с нетърпение очаквам да излезе някоя по -добра оферта за дом.тел от мобилен оператор,за да прекратя отношенията си с Vivacom! "

Дали Vivacom не използва застраховката като начин за надписване на сметки предстои да се разбере.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vivacom1000
Категория: Новини
Прочетен: 169377
Постинги: 27
Коментари: 6
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930