В началото на годината Vivacom обявиха новата си услуга за застраховане на сметката на клиентите от неочаквани промени като загуба на работа или други икономически фактори. Официално тази услуга се активира с потвърждението на клиента, но ето на какъв случай попаднахме:
"Здравейте! Бих искала да споделя с вас едно от последните ми преживявания с Vivacom. Имала съм друг много по -сериозен повод да се оплача, но там писах жалби и си говорех с Call центъра многократно. Абонат съм от доста години – лоялен, но към мен са нелоялни. Вчера си прегледах ел.фактура и разбрах, че плащам 1,89лв.за нещо…Обадих се на 123 и ми обясниха, че е вид застраховка, но на кой продукт не е ясно, защото нямам мобилен тел., а само домашен, цифрова и флаш нет. След кратко колебание ми казаха, че съм застраховала сметката си!? Единственото, което съм правила е да подновя моб.си нет.
Дали Vivacom не използва застраховката като начин за надписване на сметки предстои да се разбере.
Тагове:
Vivacom служителите се държат недопустим...
Vivacom премеждия