Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2013 17:54 - Vivacom мобилен интернет навърта сметка
Автор: vivacom1000 Категория: Новини   
Прочетен: 4274 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

imageVivacom за пореден път са причина за разочарованието на клиенти. Дали с нелоялни практики като дистанционно надписани договори или с надписани сметки, нелоялният телекомът успява да възмути клиентите си.

"Пиша, за да изразя възмущението си от некоректното отношение на мобилния оператор Vivacom и да предпазя бъдещите му клиенти. И аз като останалите съм жертва на измама, защото това е най-точната дума за тяхното отношение към потребителите. Моят случай е следният: без да съм заявил ползване на мобилен интернет дължа 100 лв. за такъв и никой не ми дава логично обяснение за това. От многото разговори, които проведох със служители на оператора, в офисите и на 123, не само че никой не можа да ми отговори на въпросите, но и отговорите, които получих бяха различни и нелогични, което ме навежда на мисълта, че това е политика на оператора. За първи път попадам на оператор, който работи срещу клиентите си и с тази си политика единствено ги отблъсква.

Надявам се оплакването ми да стигне до някой отговорен служител на оператора и да се вземе управленческо решение на проблема, за да престане това измамно отношение към потребителите. Призовавам всички измамени клиенти на Vivacom да подадат оплакване до Комисията за защита на потребителите, за да се обърне внимание и да се прекратят тези измами."



Гласувай:
0


Вълнообразно


1. godlieb - M-TEL
21.03.2013 17:59
Също работи срещу клиентите си - за случаят са нотифицирани кзп и омбудсмана - при надлежно сключен договор за комплексна услуга - при наличие на безусловно всички условия за осъществяване - услугата по неизвестни причини не бе осъществена.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vivacom1000
Категория: Новини
Прочетен: 168280
Постинги: 27
Коментари: 6
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031