Vivacom за пореден път са причина за разочарованието на клиенти. Дали с нелоялни практики като дистанционно надписани договори или с надписани сметки, нелоялният телекомът успява да възмути клиентите си.
"Пиша, за да изразя възмущението си от некоректното отношение на мобилния оператор Vivacom и да предпазя бъдещите му клиенти. И аз като останалите съм жертва на измама, защото това е най-точната дума за тяхното отношение към потребителите. Моят случай е следният: без да съм заявил ползване на мобилен интернет дължа 100 лв. за такъв и никой не ми дава логично обяснение за това. От многото разговори, които проведох със служители на оператора, в офисите и на 123, не само че никой не можа да ми отговори на въпросите, но и отговорите, които получих бяха различни и нелогични, което ме навежда на мисълта, че това е политика на оператора. За първи път попадам на оператор, който работи срещу клиентите си и с тази си политика единствено ги отблъсква.
Тагове:
Vivacom служителите се държат недопустим...
Vivacom премеждия