Постинг
15.03.2013 18:03 -
Vivacom и скритите условия в промоциите
Скритите условия в промоционалните договори на Vivacom стават все понаболял проблем. Редица потребители се оказват в непредвидената ситуация, в която дължат на телекома много повече пари от потребените услуги или обявените в промоциите и офертите цени.
Ето какво разказват клиентите:
"Получих месечна сметка от VIvacom в размер на 261.59 .след като се обадих на 123 ми беше дадено обяснение, че имам надчислена неустойка по договора защото съм се отказала от допълнителния пакет H2 и съм преминала на пакет EXTRA, но преди да направя тази стъпка се свързах със служител на 123 и той ме убеди, че нямaпроблем и че мога веднага да променя плана си. три пъти го питах дали ще има някъква неустойка и той три пъти ме уверява, че няма да има. всичко това се случва на 04.02.2013 м/у 11-14 часа по обед."
и
"Искам да изкажа огромното си възмущение от политиката на Vivacom и за тормоза, който ми се налага втора година. Предложиха ми фалшива промоция телевизия и интернет “САМО” за 15,80лв. за целия срок на договора и като малоумници сто пъти питах и ми отговаряха “за целия срок ли е, да за целия”. Има ли уловки “не няма” и какво се получава сега ми начисляват допълнителни 7лв. А до сега колко проблеми имаше просто няма да стигне мястото."
На фона на тези истински потребителски преживявания, лъскавите реклами и оферти не изглеждат вече толкова съблазнителни.
Ето какво разказват клиентите:
"Получих месечна сметка от VIvacom в размер на 261.59 .след като се обадих на 123 ми беше дадено обяснение, че имам надчислена неустойка по договора защото съм се отказала от допълнителния пакет H2 и съм преминала на пакет EXTRA, но преди да направя тази стъпка се свързах със служител на 123 и той ме убеди, че нямaпроблем и че мога веднага да променя плана си. три пъти го питах дали ще има някъква неустойка и той три пъти ме уверява, че няма да има. всичко това се случва на 04.02.2013 м/у 11-14 часа по обед."
и
"Искам да изкажа огромното си възмущение от политиката на Vivacom и за тормоза, който ми се налага втора година. Предложиха ми фалшива промоция телевизия и интернет “САМО” за 15,80лв. за целия срок на договора и като малоумници сто пъти питах и ми отговаряха “за целия срок ли е, да за целия”. Има ли уловки “не няма” и какво се получава сега ми начисляват допълнителни 7лв. А до сега колко проблеми имаше просто няма да стигне мястото."
На фона на тези истински потребителски преживявания, лъскавите реклами и оферти не изглеждат вече толкова съблазнителни.
Тагове:
Vivacom нямат нужда от клиенти, а от дог...
Vivacom служителите се държат недопустим...
Vivacom премеждия
Vivacom служителите се държат недопустим...
Vivacom премеждия
Американски учен: Западът, а не Путин, е...
Ха наляво, ха надясно ... Автор: dedenze
Трористите от"Крокус Сити Хол"...
Ха наляво, ха надясно ... Автор: dedenze
Трористите от"Крокус Сити Хол"...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 77