Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2013 12:59 - Vivacom премеждия
Автор: vivacom1000 Категория: Новини   
Прочетен: 1701 Коментари: 0 Гласове:
1



imageТози път ще ви разкажем за премеждията, през които минават  клиентите на Vivacom, когато има Vivacom пoвреда.

"Малко е да се каже ,че са ужасни. От месеци водя преписки с Vivacom. Поради ремонтни дейности в района беше прекъснат кабел. Не ползвах изобщо техните услуги по договор-дом.телефон и интернет. Много сигнали, но без рeзултат. Обаче всеки месец ме известяваха и задължаваха от офиса им да плащам 31 лв.в продължение на близо 4 месеца. В противен случай щели да ме изключат и се плащат нови такси.А и че може да ме компенсират . Това не стана. Пратих жалби до МТИТС. министърът ме насочи какво да искам от тях и да препрати жалбата до КРС. Те проявиха иск към Vivacom, но…от там отговорите бяха ,че “бихме искали да ви компенсираме..” Но не го направиха и до днес . Многото посещения и мои наблюдения в офиса показаха наглост , надменност, принуждаване към възрастни хора и т.н.Явно ,за което получават бонуси.

В продължение на горната сага с тях: На 5-и месец след кабелната повреда вече бях включена и много се надявах на коректност. Видях реклама за нов план за мобилния ми телефон и тъй като бяха изтекли договорите ми за FIX,Internet,Mobil,реших да взема пакет от услуги.Включих и TV.Стойността на услугите бяха горе-долу колкото плащах преди ,но на различни оператори.Какво се получи?Дадоха ми типова бланка на договор ,в който пише “работещ”,а аз съм пенсионер ,сметки, имотно състояние “и какво ли не още.Никъде на написаха цените на услугите и не корегираха щото договорът да отразява мен като потребител.Освен това няма опция когато дълго време не си в района или в страната/месеци/,пак трябва редовно да плащаш без да ползваш услугите им.Другото което е ,че ти предлагат нов мобилен телефон,за който плащаш веднага за картата и че в следващите месеци ще сторнират от сметката сумата за него. Не само че не го правят ,а и надписаха повече от двойна сметка.Фактурата беше от ДЕСЕТ страници,неразбираема , не се разчита, посочени са моб.номера-непознати за мен и т.н.Тези на РПТ-тата са цвете пред фактурите на Vivacom. Стресиращо и странно е поведението на длъжностни лица когато през ден съм звъняла на 123 ,държа слушалката по 1ч.30мин,прехвърлят ме от едно лице на друго и отново и отново да обяснявам проблема.Това беше когато бях изключена за 4 месеца.Никой в този период не се ангажира да ми съобщи горе-долу кога ще имам техните услуги.Длъжностни лица и в офиса ,и на тел.123 мълчат .Сега,през м. февруари се случи същото.Прекъснат кабел. Звъня и настоявам за отговор.Казаха да стоя в къщи ,че ще дойде техник.Отговорих,че щом е каабелна повредата не е нужно посещение в къщи.На другия ден пак същото :да чакам ,че ше дойде техник след дата 12 Февр.На 4-ия ден съобщиха,че няма да идва техник ,а повредата ще бъде отстранена на 18 февр.А аз преди това вече имах връзката…Просто отбиват номера ,разиграват хората , нямат връзка по между си ,В писмените им отговори посочват ,че повреда в станцията се отстранява до 6 ч.,а кабелната – до 10 раб.дни.Е,а това ,че 4 месеца бях изключена не го уважават като иск .П осочват че само в дните на обажданията ми веднага била отстранявана повредата,което не е верно.А целият град знае за прекъснат кабел и в резултат на дългострочно изпълнение на Европейски проект се е получила аварията.За целта има разлепени съобщения и извинения за неудобствата на изпълнителните фирми по проекта.След като не желаят да уважават потребителите си нека поставим искане колективно пред медиите и за тези монополи.Нека да се подхване и тази тема в държавата."




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vivacom1000
Категория: Новини
Прочетен: 169358
Постинги: 27
Коментари: 6
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930