Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2013 16:14 - Vivacom служителите се държат недопустимо с клиенти
Автор: vivacom1000 Категория: Новини   
Прочетен: 3002 Коментари: 0 Гласове:
0



imageВ борбата за разпределение на потребителите, Vivacom е всепризната с нелоялните си практики на подписване и преподписване на договори. Най-често жертвите на нелоялните практики са възрастни клиенти, които не могат да реагират мигновено.
Vivacom служителите са обучени с цената на всичко да принуждават хората да преподписват договорите с телекома.
Ето и какво разказват клиентите в сайта за оплаквания Vivacom са ужасни:

"Служители на Vivacom тормозят възрастни хора по телефона, обещават им подаръци и сключват договори от разстояние, както те наричат тоя рекет. Обадили се на майка ми, която е на 82 години, болна и почти нищо не разбрала за какво става дума. След две седмици пристига бележка от пощата и отиваме да видим кой го изпраща. Срещу подпис вземам писмото, защотото не ми дават информация от къде е. Оказва се,че след като съм се подписала, за да взема писмото аз вече съм подписала нов двугодишен договор с Vivacom супер фикс месечна цена 13.80 лв.

Обаждам се в едноседмичен срок, говоря с тяхна служителка на име Велислава Манолова, която се държи арогантно и ми иска тайна дума, парола и някакви глупости, които били написани на договора и не желае да отмени този план. Казах й, че искам да остана на стария, който е малко по-евтин. Имам чувството,че срещу мен стоеше робот, а не човек. Майка ми като разбра как са я подвели и излъгали за по-високо платен тарифен план си загуби съня, увеличи кръвното и се страхува като звънне телефона. Ако състонието й не се подобри, аз ще осъдя Vivacom и тази служителка Велислава Манолова за тормоз и рекет на възрастната си майка."

или пък:

"

Бих искала да изразя възмущението си от обслужването на служителка на Vivacom в магазин 4152- МОЛ България, гр. София, бул. България и Тодор Каблешков. Днес към 12.59ч. посетих магазин на Vivacom, за да прекратя договора си за мобилни услуги на ползван от мен номер 0876600072. Когато казах на служителката Атанаска Кръстева, че искам да закрия номера, тя започна грубо и враждебно да ме разпитва защо искам да прекратя договора. Изброих и съвсем търпеливо, причините поради които искам да прекратя договора. Това в крайна сметка е мое право. Гореспоменатата служителка пордължи да настоява да не прекратявам договора си за мобилни услуги и да съм го дала на някой да го ползва. Казах, за пореден път какво е моето желание и единственото, което искам е договорът ми да бъде прекратен. Тя каза, че имам такса, която трябва да платя. Аз я платих, разбира се, тъй като исках всичко да се свърши с еднократно посешение в техен магазин, а не да ходя по няколко пъти, защото нямам безкрайно свободно време. Когато попитах какво трябва да подам молба или да попълня формуляр за прекратяване на договор, тя ми заяви най-безцеремонно и със задоволство, че не можело закриването да стане днес, а трябвало да почакам 2-3 дни и пак да ходя до магазина. За мен е доста неудобно да ходя на място, тъй като това е свързано с излизане от работа и загуба на време. Тръгнах си, но тъй като се усъмних в думите на г-жа Атанаска Кръстева се обадих на оператор на 123.

Момчето, с което разговарях, много любезно ми обясни, че няма проблем да подам молба в свободен текст с едномесечно предизвестие за прекратяване на договора още днес. Не разбирам защо тази въпросната служителка на Vivacom, се държа толкова грубо с мен. По този начин няма да ме накара да ползвам услугите на този оператор в бъдеще, а точно обратното. Чувството и усещането, с което останах от посещението с в магазина на Vivacom и обслужването на служителите там, работещи там са крайно неприятни и негативни. С това поведение и с това, че ще трябва да ходя още веднъж до магазин на Vivacom ме провокира да закрия и на вторият номер, който имам.

Бих искала да разбера, защо в случая е нарушено правото ми на свободен избор, а именно да прекратя договора си с Vivacom. Желанието ми е да прекратя договорите с Vivacom и да съм сигурна, че това ще се случи, а няма да ме разкарват хиляди пъти с цел да се откажа от намерението си. Не зная как да пъстъпя в случая, защото, нямам гаранция, че следващият път като отида в офис на Vivacom или разговарям с техен оператор, няма да ми се каже нещо съвсем различно във връзка с прекратяването на договорите ми с тях"

Равносметката е повече от страшна!





Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vivacom1000
Категория: Новини
Прочетен: 169298
Постинги: 27
Коментари: 6
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930