Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 17:12 - Vivacom с недоволни клиенти и служители
Автор: vivacom1000 Категория: Новини   
Прочетен: 3204 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageVivacom е телекомът, прославил се в България, не само с най-голямата си оптична мрежа, но и с най-големият брой оплаквания и сигнали срещу провеждани нелоялни практики.
Сигнали като

"Като чуя Vivacom и настръхвам – не искам да ползвам нито услугите им, нито да чувам за тях. Такива лъжци са, че не е истина просто, а интернета им на стик е под всякаква критика.Хора, бягайте далече от тях!!!"

и

"Като клиент мога да кажа, че в услугите на Vivacom няма нищо добро. Търпях им много време интернета. Беше адски бавен. В сметките на стационарните телефони винаги надписваха. Сега ми промотират някви двойни и тройни пакети, ама аз изобщо не го искам. Отказала съм се от тях отдавна!"

са често срещани. Много са и оплакванията към Vivacom Повреди, които не винаги отстраняват повредите в срок или дори не се появяват на адрес.

Не липсват и оплаквания от самите Vivacom служители

"Не е гот да се работи във Vivacom. Казвам го от опит. Никакво уважение, малко заплащане и доста цинично отношение от страна на шефовете. особено тези в София. Недейте започва във Viva-та."

Предвид всичко това няма как да не се зачудим, защо на Vivacom не им трябват доволни клиенти? Доволните клиенти биха осигурили един постоянен доход за компанията и трексавите опити да се привличат с най-разнообразни техники - някои не съвсем лоялни, - нови потребители, биха били редуцирани. Факт е, че броят на недоволните и ужилени клиенти на Vivacom нараства.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vivacom1000
Категория: Новини
Прочетен: 168538
Постинги: 27
Коментари: 6
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930