Постинг
06.02.2013 17:12 -
Vivacom с недоволни клиенти и служители
Vivacom е телекомът, прославил се в България, не само с най-голямата си оптична мрежа, но и с най-големият брой оплаквания и сигнали срещу провеждани нелоялни практики.
Сигнали като
"Като чуя Vivacom и настръхвам – не искам да ползвам нито услугите им, нито да чувам за тях. Такива лъжци са, че не е истина просто, а интернета им на стик е под всякаква критика.Хора, бягайте далече от тях!!!"
и
"Като клиент мога да кажа, че в услугите на Vivacom няма нищо добро. Търпях им много време интернета. Беше адски бавен. В сметките на стационарните телефони винаги надписваха. Сега ми промотират някви двойни и тройни пакети, ама аз изобщо не го искам. Отказала съм се от тях отдавна!"
са често срещани. Много са и оплакванията към Vivacom Повреди, които не винаги отстраняват повредите в срок или дори не се появяват на адрес.
Не липсват и оплаквания от самите Vivacom служители
"Не е гот да се работи във Vivacom. Казвам го от опит. Никакво уважение, малко заплащане и доста цинично отношение от страна на шефовете. особено тези в София. Недейте започва във Viva-та."
Предвид всичко това няма как да не се зачудим, защо на Vivacom не им трябват доволни клиенти? Доволните клиенти биха осигурили един постоянен доход за компанията и трексавите опити да се привличат с най-разнообразни техники - някои не съвсем лоялни, - нови потребители, биха били редуцирани. Факт е, че броят на недоволните и ужилени клиенти на Vivacom нараства.
Сигнали като
"Като чуя Vivacom и настръхвам – не искам да ползвам нито услугите им, нито да чувам за тях. Такива лъжци са, че не е истина просто, а интернета им на стик е под всякаква критика.Хора, бягайте далече от тях!!!"
и
"Като клиент мога да кажа, че в услугите на Vivacom няма нищо добро. Търпях им много време интернета. Беше адски бавен. В сметките на стационарните телефони винаги надписваха. Сега ми промотират някви двойни и тройни пакети, ама аз изобщо не го искам. Отказала съм се от тях отдавна!"
са често срещани. Много са и оплакванията към Vivacom Повреди, които не винаги отстраняват повредите в срок или дори не се появяват на адрес.
Не липсват и оплаквания от самите Vivacom служители
"Не е гот да се работи във Vivacom. Казвам го от опит. Никакво уважение, малко заплащане и доста цинично отношение от страна на шефовете. особено тези в София. Недейте започва във Viva-та."
Предвид всичко това няма как да не се зачудим, защо на Vivacom не им трябват доволни клиенти? Доволните клиенти биха осигурили един постоянен доход за компанията и трексавите опити да се привличат с най-разнообразни техники - някои не съвсем лоялни, - нови потребители, биха били редуцирани. Факт е, че броят на недоволните и ужилени клиенти на Vivacom нараства.
Тагове:
Вълнообразно
Vivacom обяви спад на приходите си
Vivacom обърква клиенти с телевизионния ...
Vivacom и скритите условия в промоциите
Vivacom обърква клиенти с телевизионния ...
Vivacom и скритите условия в промоциите
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 77