Постинг
31.01.2013 15:12 -
Vivacom промоциите не са въобще безплатни
Едва ли някой ще възрази колко примамващи са рекламните оферти и промоции на Vivacom. За съжаление красивата илюзия остава на телевизионния екран или хартиеният каталог, защото в действителност, тези добре формулирани промоционални оферти са всъщност добре прикрита схема за подписване на нови договори и привличане на нови финансови потоци.
Ето какво споделя един разочарован Vivacom клиент:
"Искам да подам оплакване от Vivacom, защото на 1.12.2012 ни казаха, че имаме право на безплатен телефон! Ние взехме телефона, подписахме гаранцията и сега когато искахме да вземем телефон на изплащане ни казват ,че с подписването на гаранцията сме подписали и договор за 2 години. Защо още в магазина не ни обясниха, че ни връзват за две години заради някакъв обикновен телефон?"
Когато правилата на промоцията се изменят и клиентите не са напълно наясно с това какво подписват, не можем да говорим за лоялни търговски практики, а тъкмо обратното. Спестяването на информация е подвеждане на потребителите. Каквито и да са тези обстоятелства, водещи до спестяване на инфромация, накрая всичко резултира в изплащане на непредвидени сметки и негативни емоции за клиента.
Печелившият бизнес не е сам по себе си залог за успех. Необходимо е да бъде в комбинация и с доволни клиенти.
Ето какво споделя един разочарован Vivacom клиент:
"Искам да подам оплакване от Vivacom, защото на 1.12.2012 ни казаха, че имаме право на безплатен телефон! Ние взехме телефона, подписахме гаранцията и сега когато искахме да вземем телефон на изплащане ни казват ,че с подписването на гаранцията сме подписали и договор за 2 години. Защо още в магазина не ни обясниха, че ни връзват за две години заради някакъв обикновен телефон?"
Когато правилата на промоцията се изменят и клиентите не са напълно наясно с това какво подписват, не можем да говорим за лоялни търговски практики, а тъкмо обратното. Спестяването на информация е подвеждане на потребителите. Каквито и да са тези обстоятелства, водещи до спестяване на инфромация, накрая всичко резултира в изплащане на непредвидени сметки и негативни емоции за клиента.
Печелившият бизнес не е сам по себе си залог за успех. Необходимо е да бъде в комбинация и с доволни клиенти.
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 77