Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2013 15:00 - Vivacom нямат нужда от клиенти, а от договори
Автор: vivacom1000 Категория: Новини   
Прочетен: 1826 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageДа работиш с хора никога не е било лесно и това е нещо, което най-нелоялният български оператор Vivacom знае чудесно. Vivacom за пореден път се изложиха с отношението, което демонстрират към клиентите си. Знаем, че силните им страни никога не са били в екипите за отстраняване на повреди или обслужването на клиенти, защото всички усилия са били насочени към подписването на нови договори.
Какво се случва след като подпишете договор с Vivacom, можете да прочетете тук:


"Днес 22. 01.2012г., бях получила sms за посещение от Vivacom техници за връзка с цифрова телевизия за времето между 14 и 15,30 часа. Никой не посети адреса. Нямаше и обаждане от страна на техниците. Последваха многократни разговори с центъра по информационно обслужване, от където първата операторка ми отговори , че няма връзка и трябва да пусне електронно запитване за причината, но говори по телефона и не може да го направи. Часът беше 17 и като не са дошли до това време просто да не чакам/ а времето на клиента? явно няма значение. последва разтовор с офиса, на който беше направена заявката. Там ми отговориха, че е отлежена за 23.01- пак без всякакво обаждане и вече без ориентировъчен час. Отново позвъних в информационния им център. Там ми отговориха, че при тяхняма постъпила промяна за деня . Да чакам и утре да ми се обадят???? Питам: някой в тази компания има ли заинтерисованост от нови клиенти или ако има такива това не са служители в офиси или техници"

Но това не е всичко! Вижте следващото оплакване на измамен клиент:

"Искам да изразя възмущението си от безобразното отношение на Vivacom към мен, като техен клиент. Имам договор с тях и ползвам предоставена услуга- телевизия от близо 2 години. Нямам отплакване от качеството на доставената услуга. Проблемът ми касае самата доставка. Исках да включа още един телевизор в дома си към тяхната телевизия и дадох заявление с искане за включване на втори приемник на дата 15.01.2013г. Обясниха ми, че се бавят, тъй като в момента имат много заявки. Първата възможна дата за посещение на техници , която ми предложиха беше 23.01.2013г. Съгласих се с нея. Уговорихме и час в ранния следобед. Аз прередих целият си работен график и ангажименти за въпросния ден, за да съм вкъщи и включването да се осъществи. Но- просто никой не дойде в уречения час. Нито час по-късно, нито два…. В 17 ч излязох от къщи и отидох в близкия техен офис, който прие седмица по-рано заявката за включване. Попитах ги дали имат някакво обяснение за липсата на техници. Никой не ми беше позвънил и на телефона, който оставих за контакт с мен. Аз седя цял ден вкъщи и ги чакам. След справка от страна на служителката в офиса ми беше съобщено, че в системата е отразено че не са ме открили. Е, питам аз, как точно съм била потърсена? Кой е идвал? Как може да се докаже всичко това? Отговор така и не получих. Позвъних на техния горещ телефон 123. Там служител изслуша казуса ми и просто ми предложи друга дата за включване….отново след повече от седмица! Аз, разбира се не се съгласих на това предложение, защото нямам намерение да загубя още един ден в очакване на тяхното благоволение. Аз съм техен лоялен клиент и очаквам коректност и от тяхна страна .Разбирам стремежа да привлекат нови клиенти, но съм разочарована от предателството спрямо настоящите. В сферата на услугите удовлетвореността на клиента е най-важната. Това е наградата за свършената работа. А Vivacom явно работа не искат да вършат! ОСвен сигнала, подаден устно на телефон 123, подадох и писмен такъв в офиса с входящ номер . Надявам се все пак на отговор от тяхна страна- независимо какъв. Не вярвам да спазят срока за отговор, но – аз ще продължавам да напомням за себе си, защото няма да търпя това обидно, арогантно и непрофесионално отношение!"

Бъдете много внимателни! Спасение може би има, но Vivacom дебне от всякъде.

Оплакванията за публикувани тук





Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vivacom1000
Категория: Новини
Прочетен: 168494
Постинги: 27
Коментари: 6
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930