Зачестиха случаите, в които клиенти на Vivacom се оплакват от липсата на каквато и да е било активност от екипите Vivacom Повреди и Vivacom Инсталации. Нито един от екипите не бърза да изпълни каквато и да е било задача.
Ето какво се оплаква един разочарован клиент
"Миналата година подадох едно месечно предизвестие за смяна на телефонния пост от един адрес на друг. Да сме по-точни 22.11.2012г. след няколко дни ми се обадиха техниците, че няма проблем да стане преместването, но до ден днешен никои не е идвал но новия адрес. Миналата седмица им се обадих на посочения от Vivacom потребителски номер 123 и ми дадоха обещание, че днес от 8 30 сутринта до 9 30 ще минат техниците да свържат телефона, който върви с интернет.9 30 им се обаждам пак на този прословут телефон и пак обещания ако не дойдат до 12 пак да им звънна да вземат някакви мерки.
Каквo може да направи в тази ситуация човек? Vivacom предизвикват най-лошото в хората със своето нелоялно поведение и отношение. Парите не са всичко!