С VIVACare или без Vivacom постоянно бдят над интересите си. Когато искат нещо от клиентите, не можем да се оттървем от тях, но когато те трябва да направят нещо - минават дни, седмици, а понякога дори и месеци!
"Имахме задължение към Vivacom / Виваком в размер на 124,04 лв и поради тази причина ни беше спряни телефонната и интернет услуга, предоставяна от Vivacom/Виваком. На 06.10.2012 г. отидох в клона на Vivacom / Виваком до работа, и след разговор със служител ми бе обяснено че ако платя част от дължимата сума, а именно 94,04 лв., достъпът до интернет и телефонната услуга ще ми бъдат възстановени в рамките на 48 часа. Така и направих след което в разговор със същия служител, уверих че другия месец ще заплатя останалата част от сумата, плюс следващата такса. Още веднъж подчертавам, че ми бе обяснено, че достъпът ми до интернет и телефон ще бъде възстановен в рамките на 48 часа.
Изчаках да мине и този срок и на 09.10.2012 г. се оказа че все още нямам телефон и достъп до интернет"
Какво се прави в подобен случай? Може би вместо VIVACаre трябваше да има услуга VIVA-doesn"t-CARE!
Взимате си карта без месечни такси.Цената към всички оператори е 0.108 ст.,за СМС е същата цена.Ако си на договор 9.90 ги даваш + пари за изговорените минути,дори да си с 200 минути към хора в мрежата пак е по-добре защото не ти тежи месечната такса.Ако говорите много с ваши близки не е евтино,тогава си седите във Виваком или друг оператор.
БОБ са към Мтел,които са същата стока,но е начин да се измъкнеш от договор и да си запазиш номера на нулева месечна такса.
Интернет доставчици колкото искаш.
Успех!