Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2012 16:49 - Vivacom срещу българските майки
Автор: vivacom1000 Категория: Новини   
Прочетен: 3542 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Потресаващо, но напоследък зачестяват оплакванията от бивши служителки на Vivacom, уволнени и/или съкратени заради това, че са в майчинство. Освен, че е дискриминация по пол, това е и неморално действие срещу българското семейство като институция.
Ето и поредно оплакване:

"Аз бях 10 години на работа предии като БТК,а сега като Vivacom. Искаха да ме съкратят още докато бях в майчинство и като не успяха, като ми свърши майчинството пак ме съкратиха. Това е най измислената компания на всички времена. Който e почнал работа в нея, винаги е съжалявал и ще съжалява винаги.

Кажете ми що за толерантност е това да оставиш майка с малко бебе без работа? Това ли ви е хубавата работа където правите по 700-800 лв.? Че и парите не са толкова! Утре най-вероятно и вие ще сте на улицата да си търсите работа. Така че мили хора,много добре обмислете дали да започнете работа във Vivacom или не. Аз имах големи надежди, че те ще ми помогнат, но те ми забиха нож в гърба, като ме съкратиха издебвайки момента че съм в майчинство."

Кое от всичко това е по-възмущаващо? Това, че се използва момента ,когато жената не знае, че ще я съкратят, защото е в майчинство? Това, че на Vivacom не им трябват служители с деца? Или това, че закона защитава майките, но  не и oт Vivacom?

Поредният парадокс!




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vivacom1000
Категория: Новини
Прочетен: 169294
Постинги: 27
Коментари: 6
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930