След като преди няколко дни от сайта на Smartnews.Bg от гръмна новината за проблемната игра "3 години" на Vivacоm, с която операторът искаше да се отблагодари на клиентите си, а всъщност излезе, че им е дал напразни надежди, телекомът се видя принуден да излезе с официално становище по въпроса.
Целият материал можете да прочетете тук:
“Здравейте,
Смятаме за правилно и необходимо да отговорим официално.
Всички спечелили от играта на VIVACOM вече са с начислени отстъпки. Тези от тях, които все още не са ги получили, ще ги видят в следващата си месечна фактура. Забавянето при част от клиентите се дължи на това, че голяма част от тях вече са използвали определена отстъпка в месечната такса по друга промоция на VIVACOM или мобилната карта е част от пакетна услуга. За такива случаи обработката на данните и налагането на отстъпките се случва по-бавно, за което поднасяме извинения на абонатите. Всички клиентски жалби по отношение на играта са уважени и разгледани индивидуално, като няма случай на печеливш, който да бъде оставен без награда, стига да е спазил изрично посочените общи правила на инициативата. Изключение прави единствено тарифен план VIVA Free, който е план, създаден от добавки и към който чисто технически не могат да се прикачат обикновените добавки, които важат за всички останали пакети. Има няколко такива казуса, които са разрешени, като допълнителните пакети са закачени на друг мобилен номер в мрежата на VIVACOM на същия потребител или негов роднина. Ако сте абонат единствено на VIVA Free, няма как да получите добавката, но може да я прехвърлите към роднина или приятел.
Благодарим на всички за проявеното разбиране и търпение!”
Въпреки изявлението огорчението остава. Остават и въпросите - ако подобно нещо не бе намерило широк обществен отзвук какво щеше да се случи с печелившите? Най-вероятно нищо. Но пък истината е някъде там.